ChapChap is het antwoord van horecamensen op de bestaande bezorgwebsites. Wist je dat een bedrijf als thuisbezorgd een percentage van 13% per bestelling vraagt aan restaurants? Dit heeft een direct effect op de marge van de horecaondernemer, waardoor er minder verdient wordt.

Al een lange tijd wilden horecaondernemers en toeleveranciers dit graag veranderen en de manier om dat te doen was het beginnen van hun eigen site.

Ik maakte deze foto’s van ChapChap tijdens Hollands Best Delivery. Dit event – georganiseerd door de Horecava en Horecagroothandel LA Streetfood – werd op één van de dagen waarop normaal gezien de Horecava plaats zou vinden georganiseerd in een lege Rai.

Vijf restaurants – waaronder Phood Kitchen en Ron’s Gastrobar – deden mee voor de titel van Hollands Best Delivery. Winnaar was The Lemon Tree uit Deventer. ChapChap één van de sponsoren van dit event.

Het event was geweldig, temeer omdat het tijdens de coronalockdown plaatsvond. Een onwijze opsteker voor de horeca en voor mij als fotograaf een heerlijk uitje buiten mijn studio. Bekijk het zelf even onderstaand filmpje en geniet mee.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *